Facturatie

KHN begint op 14 oktober 2019 met het factureren van de contributie 2020. Heb je aangegeven de factuur per mail te ontvangen? Dan ontvang je na deze datum een mail van invoicing@mailer.twinfield.com met daarin de factuur in pdf-formaat. Heb je aangegeven dat je de factuur per post wilt ontvangen, dan zal deze verstuurd worden naar het bij ons bekende adres.

Heeft dit artikel geholpen?

Als je de contributie niet (of deels, zie hieronder) op 1 januari 2020 hebt voldaan, dan zal KHN jou afmelden als deelnemer aan de kortingsregeling Buma/Sena. Hierdoor heb je minder profijt van jouw lidmaatschap. Je blijft wel lid in 2020.

Heeft dit artikel geholpen?

Om jou een reële kans te geven om de contributie te betalen en om de maandelijkse incasso nog te kunnen draaien, is er besloten om de factuur al in oktober te verzenden. Hierdoor heb je twee maanden de tijd om te reageren als er iets niet goed gaat.

Heeft dit artikel geholpen?

De contributiefactuur wordt in de week van 14 oktober 2019 verstuurd. Omdat KHN de zes termijnen niet in 2019 kan incasseren, is er bepaald dat de eerste twee termijnen in 2019 voldaan moeten zijn. Dus: de incassoronden in oktober 2019 en in november 2019 moeten beide zonder problemen afgeschreven kunnen worden.

Heeft dit artikel geholpen?

Zolang de factuur nog niet is aangemaakt, kun je de betalingsmethode aanpassen. Als je een machtiging hebt afgegeven voor automatische incasso, kun je kiezen uit incasso in één maandelijkse termijn of incasso in zes maandelijkse termijnen. Graag ontvangen wij een schriftelijke bevestiging hiervan via leden@khn.nl.

Let op! Na het aanmaken van de factuur kunnen wij dit niet meer wijzigen.

Heeft dit artikel geholpen?

Het is mogelijk om een betalingsregeling af te spreken met KHN. Echter, op 31 december 2019 zal er tenminste 1/3 deel betaald moeten zijn van de contributiefactuur.

Voor een betalingsregeling kun je contact opnemen met de medewerkers van de financiële administratie via 0348 48 94 75 of via factuur@khn.nl. Zij helpen je graag.

Heeft dit artikel geholpen?

Je hebt aangegeven hoe je de contributiefactuur wilt ontvangen: per post of per e-mail. Als je hebt aangegeven om uw facturen per e-mail te ontvangen, kan het zijn dat de factuur in jouw spambox terecht is gekomen. Controleer daarom ook even je spambox.

Hebben we jouw (mail)adres?

Om jou snel en persoonlijk van dienst te kunnen zijn is het belangrijk dat we al je actuele gegevens hebben. Zijn je adres- of mailgegevens onlangs gewijzigd? Geef het aan ons door via 0348 48 95 74 of mail naar leden@khn.nl

Kopiefactuur

Natuurlijk sturen wij je graag een kopie toe. Neem contact op via 0348 48 94 89 of mail naar factuur@khn.nl o.v.v. jouw debiteurennummer. Wij doen dan ons uiterste best om je te helpen.

Heeft dit artikel geholpen?

Neem dan even contact met ons op leden@khn.nl of 0348 48 94 89. Het kan zijn dat de opzegging van je lidmaatschap niet goed is verwerkt of niet goed is ontvangen.

Heeft dit artikel geholpen?

Het is niet mogelijk om digitale facturen van KHN op meerdere e-mailadressen te ontvangen. Wij adviseren je in dit geval een ‘verzamel-mailadres’ aan te maken, van waaruit je de facturen al dan niet automatisch verder kunt verspreiden.

Heeft dit artikel geholpen?